Sunday, March 25, 2007

Veckan!

Den kommande vecka blir den sista p¨å jobbet,
jaman så r det jobbar hela denna långa vecka
dock var av tre kvällar o två dagar!

Helgen va lite upp o ner eftersom man inte riktig
fick gjort det man hade villat t,ex tvätta ragga

ta hand om kroppen neej f*** no jobbade o slet
som ett djur..neee nu va jag för negetiv måste jag

med ge...men asså det va ett helvete helg med elaka
damer o ingen på jobbet va snäll (Boende)...

Yaska&FF om jag blir så gammal o gagi så r det
helt oki sätta en skott i pannan Be my guest!

Och en sag till om jag tappar huvud nånstans i havet
så r det oxå oki mata mig hajarna! så det sättet kan
One with the Ocean,,Blå Blå hav!!!

..........................Muhammad Ali........

I got a confession to make buurn skin burn stomache
burn,,fat burn jaaaaa nu så javisst jag har tränat i
smyg de senaste tre veckorna.

Och jag ser för banne mig inget resultat av detta
utan nu är de april snart, solen sken som en liten

shiwaw aktigt och då är de dax för all allergi man
har som pollenallergi, dam-allergi,äppelallergi,

och on top of that astmatiker, thank God that i baught
the medication, thanks to FF.................

För att leka Ali i sin sensationell ålder, när han
var aktiv sprang han mer än 2 mil om dagen för att

hålla sig i form. Han var vig och smidig och smart så
han lät alltid sina motståndare bli trötta först.

Ja ja det var ett tappert försök av mig dock lyckades
jag inte hålla mig i form pga av alla jävla allergier

För många kan detta tolkas som att man är lat eller
är oförmögen att träna but you know what, who gives a
fuck. I know i´m not. Hamana hamana Ha...

Boxing is a lot of white men watching two black men
beat each other up.

A man without fantasy has no wings.

It's lack of faith that makes people afraid of meeting
challenges, and I believed in myself.


Dance like a butterfly and sting like a bi.

Hola at you boy/ySh

No comments: