Sunday, March 11, 2007

Födelsedag/Söndag!

ja man slätt o lite regn fylld dag ute denna söndag!

vaknade så tidigt denna dag utan ens veta varför,,med
på luren mor ringde o så att kl r mycke o undrar

varför jag sov ännu!

jag ba ju det r söndag vila dagen,,,hehe men men på
sätt o viss visste jag ju att kl måste va..över 12

Framför allt va det ju just denna Kissi-födelsedag!


jaman carro__fyllde år ja o störta sanoliga ju
Igår va det Girl.nigth..men i dag satt vi hemma

jag o lillen firade henne...med tårta..o en lite fin
present..från oss till dig ha det ÄRAN/KAVKEN/YASIN

Med Timba stödden kvällen innan ville alla vänskapet
att man ska ta sig ut o Parteja men kännde inte för

det alls....ledsen Peapel..man måste kunna sig NEJ..
nån gång o bara softa hemma..ta läs en bok eller

jag bodde blogga ,mer jag vet jag vet jag vet
men fan tiden räcker inte till känns som!

Men nu ska ja ta softa med grabben o nanna
Sen r det jobba jobba! imon det...

Peace and love Yo``FF

Hola at you boy/ysh

1 comment:

Anonymous said...

det var ingen smickrande bild...