Friday, March 09, 2007

AKUTEN!

Jag älskar våran sjukvård...specielt akuten!

ja idag va man tillbaks på jobbet skönt slippa
va förvirrat..o tänka så mycke på allt annat!

Men man kommer inte undan för dett..för att det
finns idoter som jobbar till undersköterka o läkare.

Och det va fan med inte roligt att sitta där med..

hesterisk boende som bara skriker så fort hon öppnar
ögonen..o undersköterskor som gå fram o tlbx..o

stackan ha fått ligga när hela dan typ det klar det
blir lång tråkigt o mm va det skulle jag oxå sj!

oki jag ska inte klagga på att de inte hade o göra

men fy fan hon ha fått vänta från tolv i dag...

Läkaren kom vid halv nio o så ja ja jag ser ingen
fel så vi låter rönken se va den ha att säga..

Det tåg typ fem minuter o väntade över 9 timmar ca..
knas,,,sen tog det yter liggare fem minuter hos rönken.

ja då det så sverige de äldre har inte rätt till vård
de få vänta o vänta ...ja det väl oki antal jag att


de tar hand om olika skader förre men inte fan över
tio timmar...

ja så såg min underbara dag typ kom till jobbet o fick
åka bort det va inte så mycke jobb gjort men men..

Ska ju upp snart o jobba tidigt fuck..yeah..
så gott folk ..ska inte ut min ag på er så sov gott

PS: en viss person säger att jag låter så deppig
på blog.men det för att det finns mycke jag vill

säga om denna värld som jag tycker r så jävla
orättviss...så det det homie ja ja ja..neej

Hola at you boy/ySh

No comments: