Saturday, March 03, 2007

It!

ja jag försöker förstå mig på melidiofestval,,,va fuck det nu heter!

Oki jag ska inte va för kresen men slager -musik ee någ inte min
grej shiit man....en lite löjlig men underhållande för de som tycker
om det typ..men god va faaaaaaaan..ja ja jag ska för akta den fina

tradtionen som vi har här i väst.världen!

ja det r lördag tredje mars jag sitter vid dt o lillen(kavken o carro)
kollar på tv...hmm GISSA VAD!

Jobba jobba helt slut sistonde i kroppen..ursh men kan någ med att
man jobbar en hel del,,men men det ska bli skönt att åka hem
ta förväl DAVID R, I, P...o träffa alla andra där hemma!

Jag förstå mig inte på min släkt eller vissa av mina vänner
för att de kommer o besöker en när man har typ tusen saker
att göra..inte bra planering!

Oh när det gäller planer så har jag ett o annat att se fram
imot den kommande m¨ånaden..hoppas att det går i vägar

Mýcke tankar på livet i forsatt o att den ska ta i fått

med nya vändningar...nya börjar..som måste !/

denna glömde jag skriva värdigt en tid tillbaks men men
bättre nu en aldrig...ayt!


Hola at you boy/ySh



No comments: