Friday, March 09, 2007

Tupp!

En dag i taget säger den älska hjärta min meddan
min tankarna över kokar..med allt!!

Japp fredag idag ja ska till jobbet snart o ska

jag började med denna så jag kan ändra på de senare
eller nåt jag sitter ändå vid dt tänkte jag!


tajt jag hittade nya leksaker som vanligt..haha ett

par najsa sneackers..o de kostade mig inte alls så
mycke alls...muhahhaha..

ja en mer intressant val r någ den här boken..skriven
av Paulo Coelho..den r helt underbar Djävulen och

fröken Prym jag ha inte kunnat lägga ner boken från
mig..det är tre hundra sidor av skön o väl skriven

bok om den eviga frågan om ont och gott..NÄr vi minns

anar sätter livet oss på prov för att testa vår vilja
till förändring..

Ja ett måste läsa om du inte ha läst den..o det med
läs också..Alkemisten>som handlar om

När du verkkligen vill någonting verkar hela universum
för att du ska få din önskan uppfylld!

Alkemisten är den magiska history om herdepojk,
som följer sin dröm om att finna en av världens
dyraste skatt!

jaman se så nu få ni lite att läsa got folk..

I'm out yo!

Hola at you boy/ySh

No comments: