Thursday, March 15, 2007

Hel slut

Helt slut man märker på sig själv att det r
snart dags avslut på jobbet den 31/3 är min

sista dag på jobbet en så länge om inte chefen
som vanligt få flipp o bestämmer sig åt andra

hålle...mnej det kan hon inte denna gång asså
det blir så att hon måste anställa mig i så fall

Det kommer inte jag gå med på för att....då kan

kan jag inte utbilda mig med mera..det r bra

för mig att gå på denna utbildning för att
jag vill kunna va säker på min sak

Och om jag tar fast antälning så kan jag ju inte
komma in utbildning för att man måste va arbetslös

Ja visst jag kan va fast men kommer aldrig kunna
höja min lön..med mera o för inte va otacksam..

men jag vill kunna utveckla mig som person..!!
för att kunna det måste jag ta denna chans oxå..

Jag känner mig lite seeg o hängig efter som kroppen
känner av att en hel månad av LEDIGHET...

Det ska bli fett najs..knas hälsa på syrran my
baby-girl..o fira till det ordentligt..FF

Sen den 23/4 började jag skolan vilket r oxå en
resa i livet..en ändring som ska komma till..

Ja äntligen ska jag börja tränna under utbildning
o komma i form o mycke mer bli av det där extra Kg

Man r som en isbjön i denna land för att det r kallt
för det mesta..i afrika så behöver du alsdrig oroa

Sig om de der extra kg med tanken på att det r så jävla
varmt o man jobbar o går hela dagerna man sitter

nästan aldrig för länge t,ex framför tv eller under
trädet som lejonen gör o låter andra jaga för honom..

ja jag vet man kan inte gemnföra men tanken slåg mig
ëndå..

Ska fan med ta lägga er huvud o ananna ska upp tidigt
imon..o ska ta skriva om jag hinner det r ju fredag!

Hola at you boy/ySh

No comments: