Wednesday, March 14, 2007

Orka

Orka bryr sig om vad andra tycker o tänker om
en asså visst ja det kan man göra men!
Jag tänker på en arbets kollega!


Jag hade en elev som gick brevid mig och jag
tänkte: va fan hon är som en ordinarie, har
jobbat där i 5 månader.

Hon har varken delegering på med eller såromläggning
eller nåt. Och on top of that she dont get it...what
ever you are saying. Hon kan inte språket.

Jag försöker vara snäll och förklara vad vi ska göra,
så att arbetet ska flyta på. Men de verkar som att
hon har bestämt sig för att bara vara negativ.

Jag brukar inte säga "satans kärring", men den här
dagen var hon en satans kärring.

Asså har man arbetat på ett ställe i några månader
så borde man veta vart skåpet ska stå.Man borde
veta vem som ska ha vad m.m.

Kalla mig old fashion men vad fan, de är människor vi
jobbar med inga maskiner. Hade det vart maskiner vi
snacka om så hade jag inte brytt mig.

Ta för dig istället för att stå där som ett frågetecken
....o se ut som "hej kom och hjälp mig".

Kalla mig gnällspik, men asså jag jobbar med dårar ibland.
Fattar inte vart min shef hittar dessa nötter.

Så jäkla skönt jag ska fan sluta om 2 veckor och
utbilda mig. Så ska jag fan visa alla vart skåpet
ska stå, när jag e tlbx.

Men innan dess i´ll be a quiet nigga.
Just doin my business and behave.

Men ibland, man flippar och tänker:
shit i´ll about to cremate some of this mother fuckers.
Thats it for me...


Hola at you boy...i´m out motherfuckers//ySh

No comments: