Thursday, December 07, 2006

utställningen!!

K ONST MOT TRAFFIKING!
HÄr o nu Gbg världskulturmuseets



En utställningen måste gå på och uppleva det själv..se och hör man blir taggen!

Utställningen på Världskulturmusets om" Trafficking" ahndlar om
Människohandel världen över där man få se olika BARN O KVINNOR
hamnar i olika område världen över!, Hemska öder!

Väl på plats blir många drogade av med sina pass och pengar eller blir
drogade,
torteras för att brytas ner såväl psykist som fysiskt.

Oaaah...De som är messt utsätta är de FATTIGA som inte har nåt från
början det de som hamnar på gatan för att sälja sin kropp för att en Jävla
"hallick"som har
köpt de..vilket gör att man TILLHÖR honom...VA=?/(?)

Man kan inte tänka sig att det händer de skydade lilla Swe...JU DÅ det gör det
faaaaaaan va arg man kan bli.. Ett fall här i GÖteborg..TEX,,..

Under en månad satt två tjejer här i fucking hisingen.. som usatts för "traffiking"
blev de tvingade av sina hallickar att ta emot upp till =(25)=SEXKÖPARE per natt!

Mest berörd blev jag av en ung kvinna från Niggeria till Italien som trodde att hon
skulle jobba i restaurang...var tvingade att sälja sex på gatan..


"citat" DU KAN VÄGRAR ATT GÖRA DET,MEN SLUTÄNDAN MÅSTE DU
ACCEPTERA VERKLIGHETEN.Jo du kan fly men vart ska du ta vägen...==?

Du vill prata Med vem?Du är helt förstörd, Jag grät konstans i fem dagar...
de ställde mig på TArquinagatan i ROM"

När jag åkte till Rom själv såg man lite men dold hur de solde sex på gatarna..
men jag va bara ett barn för att fatta HELheten av bilden..nu gör det!!

O ch det gör inte söken lättre..man märker hur världen fortsätter alla olika
former avMISSbruka sin makt..



Här har ni lite Stastik!




  • Mellan 600 000 och 4 miljoner människor traffikeras varje år.
    dock ej enbart för sexuella ändamål..KällaFn
  • 85% är kvinnor, 15% är män. Totalt 50% av dem barn (under 18 år)

  • 500 000 människor säljs till västeuropa varje år.Majoritet av dessa
    utnyttjas för sexuella ändamål.
  • mellan 400 och 600 kvinnor o ett okänd antal barn transporteras
    årligen till sverige.

  • Kriminella grupper tjänar ca 51 miljader SEK per år på traffiken.

Visst är man som en person skildig att se till om det är nåt som inte stämmer
med det vanliga!! jag fattar helt enkelt inte

Men med lite samvete om vad jag har upplevt o har sätt kan jag

någ stå på mig o skilja FEL O RÄTT..o detta ÄR FEEEELL

Köpa en männika..VA=?hur kan man köpa SEX..eller MIndre åring..

Människohandel förekommer i dag över hela världen, såväl som
fattigare länder som rika länder!!

137 länder i världen är messt vara destinationer för traffiken där bland annat

Sverige ett av de..de vanligaste är USA, Västeuropa, så väl som Tyskland,
Grekland, Belgien Italien o Holland..

Der de få transpeteras som nätter i BÅTAR oTÅG LASBILAR BILAR. och

under färden få de inte tala med varan..tvungna att va tysta annars
slängde de överbord..

En hemsk öde där Människor köps av andra för att känna pengar..den värld
vill jag inte va en del av...

Man kan inte förtälla sig all skit som pågår världen över man få
lite ringKL ibland det är va det va för mig..!!

Där har ni det min kära vänner tolka det som ni vill..se o upplev som jag,i så fall

kolla in hem sidan www.traffiking.nu eller besök världskulturmuset.

Önskar man kunde göra nåt mer en bara tycka synd de som har o forfarand
upplever detta..

Man dör och födds (till vad=?) varje dag! försöker in tala mig att alla har
inte samma öDE men det går inte en sekund utan tänka på all krig o skit
som försegår runt om en!

Va stark en måste be behålla lungnet för att kunna åtstadkomma

nåt innan det r dags för en..


livet går vidre men det viktiga är hur man tar..(?) hUR Viktigt


det är att finnas för varan VÄRLDEN ÖVER!!
PS:(ST)det va grymt att du fick mig ut ur sängen överhuvudtaget
idag!

Hola! if you here! at you boy/ ySh


En typisk rum hur det kan se ut..för dessa flickor!!




No comments: