Sunday, December 24, 2006

HO Ho HO


HO Ho Ho Ho

Merry merry merry merrry merrry CHRIs XXX MAS!!!!

jaman det är JUL NU ÄR DET JUL IGEN NU ÄR DET JUL IGEN!

Men det har varit ett galet vecka..likades bli
sjuk o
hinna bli frysk lag om at gå på en grym konsar med
cHris boy..på pustervik MAsta ace Och WORDsworth!!!.
,...Grym tajt..

pÅ tala om konsar ser jag fram imot nästa veckas
gygant
MUsiQ aka soulchild..dodd nice det kommer va sjukt bra

med tanken på att han spelar Gbg för första gång kommer
han ge allt o kanske man kan höra om han har en ny
skiva på gång kanske kanske det!

Japp skönt ha grabbarna hemma lilo o jujje är hemma över jul.mm

Det roliga med att (nästan alla ) firar jul är att när jag
gick för att mötta upp mY boy så insåg jag en sak att
de fan med inga swe-folket ute

De håller sig inne jag kallade denna dag platte-dag! detta begrung av att
alla fik de som är öppen satt Enbart invandrare..
skratta åt detta meddan Nas underhåll med HIP HOPP IS DEAD!

Skönt höra att folk har koll på en..efter jag inte Har bloggat
p¨å ett tag så hörde dess av mina Hood P...men ska ja det
ska bli ändring på det snart¨!

Ska kolla om jag hittar en laptoop efter som jag är stor
behov av ny saker...Neej så är det inte utan brorsan
ska flytta o det är han lap!!

Ja vad har hänt sistonde ..inte att skit..dock ingen snö(-hahhhahahah)
synnd för de som firar jul but eain't g fuck! That's right...

Japp imon blir dock lite roligt förhoppningvis o mamken
o papken kanske överrskar en med lite besök,,,det hade
varit fett o brorsan o gudbarnen!

Jaman det va som ska hända o mm nu ska jag göra mig
klar

för jobbet ska fan jobba NATT..skit det är
så skönt att
jobba natt men fuckar upp alla planer..shit! men
imon lär det bli lite stress....aaaaah

Till lillen HÖr av de snart så man vet du lever där
långt bort!!

Bamby! jaman det ordnar sig..livet är fult med
överaskning! brorsan!

Ska blogga snart igen men men ha en Grym JUL Gott folk
Och försök nu att inte äta så JÄVla mycke..det

ta fett bra tag att bli av med de..
(=hahahahha)=



Hola at You bOY/ ySh

No comments: