Monday, December 25, 2006

Fan

Fan Fan Fan Fan oXå!

Trött på folk ovisshet eller respeklöshet jag mennar det
spelar fan ingen roll hur full man är eller hög på
droger det finns nåt som heter hyfs!

ja kvällen va stor fiasko helt enkelt otråkat ut av de så
stötter man på vuxna människor som är mer eller mindre idioter!

På vägen hem träffade jag en annan bekant både han o
hans flickvän som insesterade sig på att jag ska haka
på en svart klupp i närheten..

Men kände att det någ bäst att dra hem (GUBB VANA)o kanske
kolla på en rolle med granén o softa sen sova...men men
allt har sina små momenter!

Besviken o arg över att man nästan inte få va..tycker illa
om tanken att gå nånstans med bekanta som tycker mycke om en!

störande! begrund av alla små kalla tjött meddan de snackar
bakom ryggen om en..fan fan dDAM ON THE!

Visst kan man va sams till viss grens för att man har
gemensam vän men DODD I'm not YOU FreIand..liksom..

Små utfrågningar men för fan lägg ägg för sjutton gubbar(=HAHA

Jag tror att jag är för ärlig ibland..det få jag höra hella
tiden men om man nu r så fucking ärlig som folk säger
märks det inte då när jag säger NEJ FUcKiT.

Lägg ner det typ....jag tror att man håller masken så länge
så att man glömmer av eller inte vill vissa sin rikiga jag
att de är pånåt sätt tror att det oki!

Respekt..ju man är en män inte en mus! ehhe visst till man har
för mycke alkhol eller narkotika ..det vill säga********N

Störande för min del för..inte för att jag SNÄLL,nåt bättre
sätt men EN ÄNGEL...elelr som håller en avstånd r
inte en som håller en vid livet.

Tolka det själv...Respekten av att va lijola o ärliga o
respektera ANDRA 1har inte vissat sig..i detta fall!

E..momen efter momen försöker man missledda o inte vill
tala elelr bryr sig men när man når till ett viss grens
där man säger HEY yOu dodd FUCK OfF...helt enkelt!

Jag märkt i vilket fall som helst att folk är nyfikna på en
varför varför o DÄRFÖR att man vill vetta de man inte vet om
den personen så man kan säga(=så kan du väl inte gör)
...Not mitt liv o mY SHIT½!"

HåLl dig bort bara..jag frågar inte varför du göra se så!
jag bryr mig inte helt enkelt jag r inte nyfiken på en!

En Enkel o!>Idiotiskt jobbig sitts)..


Vad jag är nyfiken på är varför man inte bryr sig innan man
blir för full..fråga på visst..jag har inget att gömma
jag är en öppen bok! Men inte för alla...***%

Bara säg de magisa ordet..Fuck Shit Saash eller DAaash!

Försök förstå mig innan du ens tittar snett på en o för gud
skull gör dig o andra tjänst va ärlig o öppen om du vill
komma nåstans med den här livet.. Saaash DaaaaAsh

Ja jag ska inte gnälla men jag söker inga ny vänner för till
välligt eller så är bara trött på folk som bara dömmer en
utan veta
ett skvatt om en!!!!

Öppenbarligen så är en jävulisk person som bara styr o ställer
ja kanske jag är o kanske jag inte 'r men hur som helst

är jag uppfostrat med RESPEKT! Med all Livande!

Vet ni vad jag är för snäll o när jag smäller av värkade va

så att ingen då mennar jag INGEN kan ta det!

Fuck this shit! Ps: rea imon ska fan med hitta en dt
imon HopPas det
¨
Hola at you boy`( /ySh

No comments: