Friday, December 01, 2006

SImon SAy G

MONCH!!> TorsdAgen blev som jag hade förväntat mig!! en seeg lång dag ¨på jobbet o
En feTt konsar på kvällen med cHris boy..

Stressad som vanligt när jag mötter jonas vid fem tiden o ska kolla på den
nya varohus 421- ska ditt o kolla ny dt.shit tajt va den oxå som alla säger!

O senare vid åtta skulle jag va hus cHris boy o för festa lite lätt va tanken
som "tur" va jag lite försent o grabbarna hade hunit dricka lite för alvaligt
inför konsare!

Kom till sist vid halv nio..o monch skulle gå på vid tio så v hade lite tid

att chyp chatta lite o omgås...det första cHris säger när jag kommer

genom dörren 'r då visste jag att det kommer
va en fett ute gång med mi boy!

Lite över halv tio ska vi dra ner för kolen masthugtarget till järntorget!
o i finna oss Pustervik/ där Monch intar scenen 45mn senare än tänkt!

Det gör oss inget för att man märker på pupliken hur hungriga alla är
på att få höra monch>!

Rapparen från US and A Pharoahe monch som han heter o grym sjuk
tighta lyric..o den flow han har ..shit man!


Dock jag va lite orolig att det inte skulle håla för att han har massa Ft
på sina låtar o det går ju inte ersätta tex: bustar hymes! Mos Def Mm

Men han hade med sig Dj Aon..o suolbrother en sångska..de lyfte taket!

Han håll på strax över en timme o det kändes som han spelade 5minuter

Så här grym hip-hopkonsar har man inte varit..nja kanske tidigare J5

på tr'gån! de va oxå grym..men när det va slut kunde man inte låta bli
kolla what time is ooshit ska upp om fem timmar måste dra...


Tar förväl cHris boy som är lite anning full o helt din blöt lite vatten

som de slängde från scenen o lite annat..drar han vidre för mig ..well
you all now!

En hel kväll mi/N.måste göra om cHris boy snart asså det va helt sjukt!

Hiphop is still in life-..mi brothers and sisters! peace in love/
Vi få se hur helgen börjar urartar sig!

Hola at you boy/ySh


PHAROAHE MONCH !










PÅ PUSTERVIK !

1 comment:

Leo said...

Waaah... din svenska e helt sjuk, som e syra tripp... jag fattar ingenting men det e roligt att läsa ändå.