Tuesday, December 05, 2006

Saaash!



SAKNAR SOL O SOMMAR MÅSTE SOLA..!
som om jag Behöver det!!

En morgon med magsår ash nej då det går över säkert under..
dagens gång..saaaaash

Ännu en helg bort blost har inte haft mycke för mig JOBBAT bara!
det känns så men ju fredag va jag barnvakt to mi boy kavkeN!

Kavken> inte ska vi va uppe så sen om vi ska upp tidigt på morgonen
o gå på mammas nerver..hahha big love!

Skulle träffa dante det blev tvärr inte så grabbarna få festa utan mig
de senaste gångerna men jag slutar ju jobba snart!
japp 12/30 sista dan! då går min vik ut..assså vet ni nåt =?=?
så är det bara säga till..allt!

Har skrivet in mig ï Ams-banken få se om man får nap snart klara
tänker fan inte av arbetslös det håller ju (MOA)shiiiit!

söndag va soft dag jobbade sen handlade med brorsan sen chillade på
en film! måNDAGar! Hoppas jag hittar ett jobb där man slipper jobba..
Måndagar..fan hade en flum o jobb trött dag dock lite roligt med
munshi o dida! ayt

Det regnar för fullt himlen gråter denna blosiga tisdag har jag inte haft
mycke för mig har träffade några arbetskloger över middag(Juwawa)=

Sen va det dags för fotboll med cHris boy..en seeeg match barca:_
men jag få någ gratta till juJje Chelsea vann..gött! viva real and Arsenal
spelar imon..det blir någ nåt imon med..Softa på det!

Ericha välkommen tlbks homi boy värdig studerat o ny bliven far hola:

LoOs>det kommer gå bra sis ska födda en pojk tror jag där imot

Lilo=? vad är det du inte förstår=? vad 'r det fel med min svenska!!
jag FATTAR inte heller vad du mennar homie ...mmmm

kan inte säga=?Flyg Fula Fluga Flyg och den Fula ´Flugan Flög!
Inte snappt alla fall men läsa går det!Fajara hahaha
seee you sooon People that it for today Back and forth, back and forth,
let's do it/= Hola at you boy=!
/yHs..








No comments: