Wednesday, December 27, 2006

En FYND½



Dagen kunde inte börja bättre, men en mkt lång stund kvar i sängen och
en stor förundran över att jag faktiskt var ledig idag,
slappade i sängen fram till 2-tiden. Men men ....


Ett nyfynd har kommit över mitt lilla jag...och den heter Asus F3series .
Windows Proffesional...15,4" WXGA. Äääääääntligen fick jag köpt min
efterlängtade Laptop.....och den är underbar.



Jag var på MediaMarkt...och där stod den...och lös. Som om den bara ropade mitt namn..."Yasin...Yasin....Yasin....kooom"......sen tittade vi på varandra
....en kort stund men som kändes som en evighet. Jag döpte henne till
Marilyn...my baby..!!!


Har redan hittat hennes kavaljer som ska hålla henne varm om

dessa kalla nätter....på the weardest place of all...
guess were....in H&M...skumt men sant!

....
Men över min besvikelse va någ att jag inte fick få träffat min kärra
mor eller min lille vite bror värken jujje)Smål eller bamba! men killar!½
det är faktisk så att jag bor kvar sverige ännu!!/haha


Men nu kan spelet börja min älskning ska ta nanna gött..så gör det samma så
hörs vi imon ! '



Ps: imon är det dags ´för my boy soulchild det ska bli underbart

att gå på den konsert..helt fucking goood !

Hola at you boy/ ySh




No comments: