Tuesday, September 23, 2008

online check'n go

En lång dag på jobbet ganska små irritation över
online cheking dom gick se så där asså det ska inte
va så jobbigt att fatta några enkla beskrivning men
men jag antal väl att jag r lite slö specialt

på onlin f***€* checking men att deras la ner va inte
mitt fel jag trodde faan att jag håll på bli
galen måste ha skickat ett annat mail till frugan som
ha ordnat detta men på sex halv sju snoren gick
det bra att skriva ut och klar för att resa till london
my baby girlz !!

imon kväll händer det!! vid 21:20 lyfter flyget.
Och eftersom dem ligger en timme efter så e jag
framme 22:20. Då alltså svensk tid 23:20...


Det ska bli kul faktiskt. Men innan det, ikväll,
skedde det absurdaste av allt. hundjakt på en neger,
skulle jag vilja kalla det. Men det kanske är
polistiskt inkorrekt...whoo gives a fuck! Anyways,
asså här går man i ett tätare område där jag ofta
går,och ett o annat raskande hund kommer mot en.

Men inget jag reflekterar över. Inte blir man rädd
av att hunden e kopplad, ja menar ja tycker inte om
hundar o dem tycker defenitivt inte om maj.
Ömsesidig kärlek. Men jag förbaskar hundägaren, för
att dessa jowawa (hundägaren). Asså inget illa menat,
de finns många hundägare där ute som älskar sina djur.

Men de finns oxå idioter som inte borde hadjur,
eller ens barn heller för den delen. Herregud, hur
fan kan man gå runt med tre hundar o veta att de
kommer komma nån på vägen o vet man då att man har
en aggressiv hund som triggar upp de andra två, då
menar ja en som typ storlöper o vill käka sönder en
o e två meter hög, ja menar stackars fruntimmer, asså
inget illa ment men inte fan går man ut med hundar man
inte kan hantera.

Ja på denna msla gång där de är en stor fotbollsplan
tunt om går jag o vandrar. Har skithög musik i öronen,
mörkklädd, blåjeans, mörk jacka, mössa så kan ja oxå
tänka mig att de ser lite misstänksamt ut eller skevt i
ögonen på en hund som vill skydda sin husse. Men lik
förbaskat förbannar jag de som ibte kan hantera
sina djur.

Eftersom, va ska man göra. Jag stannade, faen ska jag
springa då ey?? Det blir vädigt konstigt. Oså har hon
mage att skrika åt maj "flytta på dig". Jag ba, va faen
tänker du att jag ska flytta mig till.
"det finns en stor gräsmatta här, du kan la gå på den
med dina hundar".

Skulle ha pucklat på henne......Så säger hon till mig
"du kan juh inte gå omkring med mössan nerdragen
sådär m.m.".
Jag blev skit förbannad.

"Jag går la klädd precis som JAG vill elle".
Fatta vad förbannad jag blev. Jag tycker alla har
rätt att gå klädd som man vill. men som om de finns
nån jääfla dresscode för dem sem e ute med sina djur.

Gott folk!
I'm out nigg's

Hola at you boy/ySh

No comments: