Friday, September 19, 2008

In you´re face!

"I ditt ansikte". Det här är vad jag tycker om de
jääfla programmet. Sååg reprisen av de första avsnittet
av det programmet

nu ikväll. Visst att man kan skämta om allt...
MEN shit asså - inte visste jag att jag skulle
reagera så här, bli så

upprörd som jag blev. Ja menar,
jag tål de mestamen de var verkligen In u´re fuckin face.
Vad skulle de vara roligt för, jag skratta inte över
huvud taget. Stå och skämta om bögar

m.m i kyrkan o driva med religionen. Jag hade inte tatt
åt mig om han stod typ i en neutral lokal, men hallåååå -
I kyrkan av alla ställen. Ja hade läst i tidningen
att det var ståhejj o tjofrääsen, då fnöös jag bara.

Tyckte att, aamen va känsliga dem är. Jag e stoor
fan av komedi, stand up comedy, men Magnus Betnér.
Koom igen! Tro fan att du skapar rubriker, asså helt

uppriktigt tror jag inte heller att du tror att du
tror på allt du säger. Gryym act, meen jääävligt fel
att stå o göra det i kyrkan. Trots att jag inte ens är
kristen. Snarare tvärt om - jag är Muslim. Kalla mig
känslig eller va du vill men shiit asså.

Vart går gränsen??? Till att tycka vad man vill.

Yttrandefrihet i all ära - men att driva med så många
människors tro, tycker jag är fel. Man kan juh asså inte
jämföra Paolus brev med dagens Aftonbladet. Helt uppriktigt,
fuuuck that shiit man. In YOU`RE face man!

Gott folk,
Nigg's I¨'m out

Hola at you boy/ySh

No comments: