Friday, September 19, 2008

miss

Efter en lång dag på jobbet blev man lite gladare
när man fick en oväntat samtal av smurf som r för
tillfälligt sthlm som va på stevie wonder..helt galet!!
lite avis måste jag säga även om man ha sätt honom
tidigare...men va r mer gladare när du ringde gumman!

stor tack..tröstsammt efter massa alkisar på jobbet som
försökte få med sig lite av varje där jag va matcho man
och så"nu jävlar lägger ni av " antingen köper ni det ni
vill eller så ticker nu illa kvickt här i från innan jag

kastar ut er med huvud före..efter mycke om gick de sin
väg förståg väl att jag inte längre va på humör för att
retas för -!men kom igen du kan väl bjuda en godis bit

..nheeeeej stick...ja det va min dag det men men för
det mesta trevliga kunder som hälsade artigt och
önskade en trevlig helg med mera....tankish!!

jag ha gått los på Life jening nigga god..ser fram
imot Jay's and kanye nya skiva vilket höst när kylan
faller och träderna fallar naken och första snön
artappas r man varm någ med god musik och mysa efter
en lång dag på arbetet eller nåt!!


Undrar va det blir för konsert här näst!!

Gott folk!
Nigg's I'm out

Hola at you boy/ySh

No comments: