Wednesday, September 23, 2009

Tal

Hur man talar med varan är ett underligt känsla
slag underbältet är normalt typ här eller är det
bara jag som reagerar på det normalt för min del
om nån skulle uttrycka sig klantigt och enda ler

ställer att bli sår blir jag tvärt om tänke över
saken det kanske har med åldern att göra, man blir
ju visare säger de stället att ställa värsta scen
låter jag bli,hatar verkligen när nån ger en en full
nitting och "tror" jag ska inte säga nåt om det hela.

fuck that inte en jävla chans, svar på tal annars
kan man gräva sig. Ångra sig är det värsta man kan
göra, är stunder borta så är det men varför ska det
va så? kan vi inte alla komma överens stället,,är

vi medveten om hur vi tala till varan=? lägger man
vikt på va som är viktigt eller pratar man för att
ha nåt att säga)? alla sätt bra utan de dåliga!

Kropp språket är en del och det säger mer en man
tror ändå väljer man att låta bli och slänger skit
runt om sig


Can we all get along?


Gott folk!
I'm out nigg's
Hola att you boy/ySh

No comments: