Saturday, September 12, 2009

suck

Är alla utan galna eller är de oroliga för en
ny bebis på väg och inte en jävle är positiv
för en eller så är de det utan vet inte hur ska
de uttrycka det =? varför är det så att alla
tjatar om mina kommande sömlösa nätter vet säger


att mitt barn kommer att va en som inte sover
på nätter =? är det en regel som alla trakar på
en ooomannen du vet inte hur det är att ha barn..
nhej kanske inte men jag ha redan en för den delen
och är stolt över henne. men är det så att man

inte kan va glad för det andra för att man kansk
e har några små barn hemma eller är det helt enkelt
ett oskyldigt försvar med tanken på hur man kanske
har hemma ett sjuk barn men vem säger att jag(vi)är

sämre en ni=? kanske är till och med bättre en ni
är till eran barn varför kan man inte va glad för
en=? utan undantag måste man säga massa för
att lätta sitt? jag vet inte det jag tänker på

är insha allah att mamma och barnet mår bra ska
ska JAG ficksa allt annat runt om det inte tack
före eran negativa tankar "sömlöshet"sova kan jag
göra när jag blir gammal"vila"det gör jag när jag
reser och njuter livet...


Gott folk!
I'm out
Hola at you boy/ySh

2 comments:

Selina said...

Fuck them all!!
Klart det kommer bli sömnlösa nätter men det är det ju värt!
Du kommer bli en underbar pappa!!
Lyssna inte på någon annan än ditt eget hjärta!
WORD!

//Love Selina

Mary said...

Asså guud va jobbiga, de e inte ens säkert att ni får ett barn som är vaken varje natt....våra barn har ALDRIG vaknat på natten...alla barn e olika!! Känns som att de e de enda dom kan säga till en när man säger att man väntar barn! Säger samma sak som Selina, DET ÄR VÄRT DE!!! Skit i alla, o var stolt över att du ska bli pappa =) Btw, vi ska oxå få barn igen...nr 4!! :) HÄÄÄRLIGT va??
Hoppas allt e bra med er baby, ta hand om familjen. Love u// Mary