Wednesday, September 09, 2009

löpa

Springtskorn tilltalar en när klockan blir se så

där åtta tiden, kom in efter ha lirat fotboll med
flickan lite förberedelse inför imorgon dagens match.

tredje veckan och i början tog det i mot löpa
överhuvudtaget men med tanken på den nytändning till
fotbollen och att mitt asma blir bara bättre av att
jag rör på mig så va valet enkelt!! löpning ger mer
man, inte gå ner snabbat eller nåt sådan man är ju
inte ung längre och ny tändning till fotbollen gör

att man blir lite suget på fart, inte slöa efter och
kunna rycka från nån är ju det ända skön känsla trotts
allt en gammal forward är alltid en forward som min
tränare efter att inte vilat passa bollen ..hahaha

Själklart är det bra hålla ner vikten samtidigt utan
massa andra konstiga pepera ter som folk används av nu
för tiden och diet med mera äta rätt och försöka stressa
mindre, äta rätt och motionera är det ända rätta för mig
alla fall...20-45 minuter ber dag räcker och äta flera
gånger dan mindre portioner..jaman

Gott folk!
I'm out nigg's
Hola at you boy/ySh

No comments: