Wednesday, February 04, 2009

vilodagen

Onsdag efter ha läggat hela tisdagen mer eller mindre
sängen /soffa så dags ta sig ur lägenheten och kanske
se efter om man lever..febern ha lagt sig och kan ta
mig ut nån gång vid halv tre fick jag någ och swish va
jag utanför dörren, inte inna min bror så ja det r
riktigt skönt väder ute! asså kallt eller=? va tvången
fråga eftersom han r en norläning...hah "kallt" va det
minns sagt men sant det va behöglit och jag kännde mig

lite lättnat att man lämnade huset! hur som helst va
jag kollade in om de hade en ny lyra till mig men då
säger tanten -ja unga man ring imon mellan nio till
tolv nån berta somm skulle svara sen få man boka tid
för att få hjälp..oki tack varför inte säga det eller
skriva det i eran hemsida..ingen besök..

hmm nhej bättre lycka näsat gång eller va det jag som
inte riktig räknade efter!. vandrade runt lite med loOs
på staden och sen va det dags innan mörkret ha fallit dra
sig tillbaks, mycke underligt att så fort mankommer genom
dörren känner man sig helt av igen..

Så mycke för vila dagen onsdag men det coolaste jag ha
köpt är en ram till min morfar's bild som jag ha glömt
de senste månaderna jag köper innan gång! just ja jag
köpte ett par mycke enkla och tråkiga lurer till Ipod
efter som mina andra r trösiga så va det dags tror fann
inte de håller en över tre veckor men måste ge en chans
det r tros allt 50:kr så få se.

nhej jobba kväll imon på Pb stängning sen öppning på KV
på fredag sen full rolle


Gott folk!
I'm out nigg's
Hola at you boy/y'Sh

No comments: