Tuesday, February 03, 2009

knight


knight rider's r tillbaks ligger här på soffan och
bara känner inget går som det ska va, efter all stress
efter bröllopen vissar sitt rätta ansikt nu inte alls
synd om mig, det va ingen som bad mig att gå utan
jacka men shit, den förbannade förskyldning tar över
så fort man r lite down-low typ..
men nu så här dags på kvällen/natten känns det bättre
med anthony i luren och knigt rider..på nerladat känns
det bra ny dag imon och mycke kan hända,

förhoppningviss ta slappa imon för att orka med hela
veckan's jobb sen ledig först på måndag tror jag ingen
anning men det känns avlägsen nu så..tisdag bara i dag!
!! va faan jävla feber asså få inte behållt mycke annars

hade jag varit bättre redan i dag!!HATAR FEBER..specialt
när den r över 38.9....kan man inte bli beroende av
huvudverkstaplet=? kommer säkert äta upp det men,

shit ja om det nu r så bra ta så mycke mecd...så skulle
de där 10-tapleter jag ha tagit under dan hjälpt till
eller...sänka DJFeben..typ inte så mycke bejärt..
snur och ögon rinning klarar jag. Jag har gjort det för
sådan men feber---lägger ner en..inte ska man gnälla,,,
men det kul att se KIIT r en MUSTANG...NIces car

Gott folk!
I'm out nigg's
Hola at you boy/y'Sh

No comments: