Tuesday, February 10, 2009

ovettande

Okunnighet,ovettande eller dumhet. som folk utsätter
sig vare sig själv eller andra som kärra/nära.
Frågan som jag inte undan komma hela kvällen,=?
varför är man rädd att ärkänna som det är?= hur vill
man leva=? hur man ska vara bland människor=? den
sociala nättverk som värkar va så omöjlig att kartlägga
sina väderinga och tänke sätt man "om" man bara jobbar
hård och "TRO" att allt är möjligt! men okunnighet
eller tro att man vet utan medvetande,att tänka sig tro
hjälper inte vissa setationer som kan va liv's avgörande.

som att välja sin kaffe)=? jag vet va ha kaffe med detta
att göra? men utan att döma, eller va för tänksam hatar
inte alla när nån går framför kön=? eller när nån går på
en och inte ber om ursäkt. visst är det riktig irritation?
lika mycke är det när nån försöker köra över en och inte
riktig vetta sin plats. inte som att där ska du sitta,
utan livet. Ha ha "vi har även bestämda platser på bio't
med "WE nigg's don't wish, we hope"så som en klass för
sig vissa"min morfars underbara otryck"Att otala sig om
nåt som är inte en's orsag är lika dumt som åsnan där borta.

så sant om jag har all pengar i världen men inte tror
och ha ingen hopp om livet så är jag inte lycklig.
men samtidigt har pengar sin fördel. utan att dra på
hela va är okunnighet=? är kunskap tillvissa personer
i dess värdighet eller är det nåt som alla kan få om
man har en framtid inom det är alla värda den chansen=?
vem säger det till grabben i "tredje världen" som försöker
med att överleva hur sk jag få tag på nåt att fricka eller
äta! det va som före sig går den killen's huvud hur jag
vet det jag ha frågat honom och han tror på brödd eller
vatten när han ha smakat DETR`!

men när man frågar va drömmer om=? då få man se den
riktiga pojken i honom och han berättar om at han skulle
vilja va en läkare som jobbad ei djunglen och räddade
alla djur från eleka skurkar! eller hur ahn skulle
vilja att va pilot...där han skulle ta alla sin med
människa skulle få plats i, mitt i det hela slår
verkligheten och kille förvandlas till strees-boy
hungrig och girig..ha du pengar eller vatten på dig...
I han's dömmar fanns ingen gränsar och han skulle krama
om världen om hans armar räkte till...


Gott folk!

I'm out nigg's
Hola at you boy/y'Sh

No comments: