Sunday, November 02, 2008

Vad"#¤

vad säger man!! R man tagen förgivet av sina närmaste?
kanske det ibland ha jag känsla av de att man kanske
ställer upp allt för mycke gör sig obehandling,
tillgängligt, o tål det mesta för att man kanske tänker

att ja men det gör ingent han tål!! så less på det,,
klart jag vill shita i det men ta mig inte förgivet,
jag r som sagt inte mer en,#¤%# ibkand känns det bra

va för sig sj inte behöva planera..eftersom det går
åt helvete vilket fall som helst denna jävla året..
vad mer kan gå fel...typ en av de konstiga känslor man
har denna tidiga söndag morgon!! ta nu inte illa upp
det handlar inte en utan alla ni i min

omvigning/slökt/vänner/mm....ingen spefik!! men asså r
det inte så att kanske har sådan dag helt enkelt!igåren
dagen's huvudvärk håller i sig o vill ej släppa lite illa
modig! kallt r det o solen skeniner kanske man ska ta
kolla om man kan hitta nått som biggar upp en en skiva kanske..hamana hamana ha!!

nhej nu så

gott folk!

I'm out nigg's

Hola at you boy/ySh

No comments: