Monday, November 03, 2008

MKL



älskade måndag kommer vi överesns nån gång?!!
inte alls tydligen, inte en enda måndag mer ska
jag lägga ledig i fortsättningen,,tack men nhej t
ack nu ha jag gett det chans men det går inte jag
ficksar inte det måndagar!! tack hej! det enda

nackdelen r ju att det r ca 7-8 veckor kvar av de
kanske man jobbar varje måndag men men shit sen r
det ny år o börja på nytt o INGEN måndagar längre
(= sweet!!annars ha dagen flytt för det mesta del
jobb men nu sitter man sin soffa o lyssnar på gosoul
Funk shit..

shit va kallt det ha blivit svin kallt ju det blir
inte så rolig gå runt med rågsuker o långkallingar,
men varmt ska man ju ha men inte så farligt mitt på
dan utan på afton o morgonen skönt för min del igen

all florade sömn på våren o somman nu sover som en säll,
blir sömnig så fort det blir mörkt..det få gå !

nhej nu så ska man ta sova lite kanske så man
blir big o allert morgon dagen!

gott folk!
I'm out nigg's

Hola at you boy/y'Sh

No comments: