Wednesday, January 21, 2009

sömn

Smaken r som baken efter ha vari hemma nu ca två
veckor ha jag jobbat sträck och känner väl att det
r dags att varva ner och spara energi..

en r det r inte slut på denna 9 dagar sträck jobbandet
så måste varva lite aning ner och sova mer...
läste mycke om att sömnen spela störst roll hur kroppen
mår och att om man sover minnns 6 timmar om natten..
men jag vet faaan om det r sant helt och hållet jag
mennar tex själv va jag som en tup och va uppe senaste

halv fem på morgonen, när jag va barn och tånåren va
jag vaken tidigt viket gjorde jag sov fyra timmar och
kunde va uppe ändå..undrade ett bra tag om jag hade
sömn problem sökte hjälp till en läkare vid 14-15 år
då mina föräldrar trodde jag håll på bli kokobello..

typ men hade ingen tecken på sömingar störningar,
men det måste hänga i hop typ jag va ute och joggade
här om dan och kände hur trött jag lev på kvällen och
sov mycke bättre och vila kroppen mer när man jobbar
mycke och sova sju timmar... nu så här sent på natten
sitter och hänger med brödderna och tvättar den där
berg av tvätt känns som tog sin tid men snart klar
"härligt" lite fiffa och brödderna slänger massa galar
över vem som r bäst..få det va för denna afton


Gott folk!

I'm out nigg's

Hola at you boy/y'Sh

No comments: